Uprchlíci dostanou ochranu. Facebook bude přísný k nenávistným komentářům

Berlín - Mark Zucekerberg, šéf Facebooku, dnes přiletěl do Německa, kde největší sociální síť čelí kritice za údajně přílišnou shovívavost k nenávistným příspěvkům na internetu.

Přidejte svůj názor 6 komentářů

Ilustrační foto

Facebook prý nemaže dostatečně důsledně xenofobní komentáře a to ani poté, co na ně někteří uživatelé přímo upozorní. Jeden právník z bavorského Würzburgu podal kvůli tomu dokonce na manažery společnosti trestní oznámení. Kancléřka Angela Merkelová pak o problému v září mluvila přímo s Zuckerbergem. Sociální síť nyní xenofobní příspěvky a komentáře vyzývající k násilí maže mnohem častěji.

"Myslím, že jsme v Německu donedávna neodváděli dost dobrou práci a že bude třeba ji zlepšit," řekl dnes Zuckerberg o přístupu k nenávistným komentářům. "Pro nenávistné příspěvky není na Facebooku a v naší komunitě místo," uvedl.

Podle šéfa Facebooku bude nyní sociální síť přistupovat v Německu k uprchlíkům jako ke skupině, která potřebuje mimořádnou ochranu, a podle toho bude vyhodnocovat i příspěvky, které se jich týkají.

Vstupte do diskuze (6)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Musk v boji proti fake news: Spustí speciální portál, nazve ho ruským…

24.05.2018 11:49 New York - Americký podnikatel Elon Musk se chce zapojit do boje proti smyšleným zprávám a hodlá…

Facebook usadil Evropany. Odškodnění za zneužití jejich dat platit nehodlá

24.05.2018 11:44 Brusel - Americká internetová společnost Facebook pravděpodobně neodškodní zhruba 2,7 milionu svých…

Nejlepší hry roku? Uspěly Mashinky, vyhrál Attentat 1942

23.05.2018 22:01 Aktualizováno Praha - Nejlepší českou hrou loňského roku je Attentat 1942, za kterou stojí Univerzita Karlova a…

V Česku jede nová kampaň: "Hustá Lída" upozorňuje na nástrahy online světa

23.05.2018 12:40 Praha - Na rizika internetu a sociálních sítí má děti i jejich rodiče upozornit nová kampaň Linky…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Tech+

reklama
reklama