Češi nejčastěji píšou recenze v e-shopech na parfémy

Praha - Češi na internetu nejčastěji píšou recenze a hodnocení na parfémy, rádi se ale podělí i o zkušenost s afrodiziaky. Nejvíce recenzí má mezi Češkami dlouhodobě nejoblíbenější parfém - Lanvin Eclat D'Arpege.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Vyplývá to z analýzy srovnávače cen Heureka.cz. Celkem dosud zákazníci napsali na portálu sedm milionů recenzí produktů.

"Kromě parfémů, mobilních telefonů nebo afrodiziak, Češi nejčastěji hodnotí krmivo a antiparazitika pro psy, vitamíny pro domácí mazlíčky, knihy nebo doplňky stravy," uvedla Alexandra Čermáková z Heureky. Na dalších místech nejrecenzovanějších konkrétních produktů jsou parfém Calvin Klein Euphoria For Woman, čistička vzduchu Ionic-CARE Triton X6, krmivo Royal Canin Mini Adult a mobil Samsung Galaxy S3.

"U některých recenzí se častěji orientujeme podle vjemů a pocitů - příkladně parfémy hodnotíme podle toho, jak se vůně líbí přímo nám. Naopak třeba elektroniku - fotoaparáty, mobilní telefony a podobný sortiment hodnotíme častěji podle technických parametrů a toho, jak je dané produkty splňují," dodala Čermáková.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Město, které dvakrát navštívil Ježíš Kristus? Dnes je strašidelně prázdné

24.09.2017 12:48 Aktualizováno Itálie - Skutečným městem duchů je už půl století Craco, podle některých názorů jedna z…

Útok na populární CCleaner: Avast pátrá po hackerech, v programu byla …

22.09.2017 11:48 Praha - Virus ukrytý v programu pro ´čištění´ počítačů CCleaner, který od léta patří českému…

Apple přiznává: Nové chytré hodinky mají zásadní problém

21.09.2017 10:17 Cupertino (USA) - Firma Apple přiznává, že její nejnovější chytré hodinky mají problémy, pokud…

Nejnebezpečnější zbraň zítřka? Temné vize tvůrců sci-fi se začínají…

15.09.2017 17:22 Aktualizováno Dnešními hlavními mediálními taháky jsou hackeři a umělá inteligence (AI). Povětšinou jsou tyto dvě…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Tech+

reklama
reklama