Češi nejčastěji píšou recenze v e-shopech na parfémy

Praha - Češi na internetu nejčastěji píšou recenze a hodnocení na parfémy, rádi se ale podělí i o zkušenost s afrodiziaky. Nejvíce recenzí má mezi Češkami dlouhodobě nejoblíbenější parfém - Lanvin Eclat D'Arpege.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Vyplývá to z analýzy srovnávače cen Heureka.cz. Celkem dosud zákazníci napsali na portálu sedm milionů recenzí produktů.

"Kromě parfémů, mobilních telefonů nebo afrodiziak, Češi nejčastěji hodnotí krmivo a antiparazitika pro psy, vitamíny pro domácí mazlíčky, knihy nebo doplňky stravy," uvedla Alexandra Čermáková z Heureky. Na dalších místech nejrecenzovanějších konkrétních produktů jsou parfém Calvin Klein Euphoria For Woman, čistička vzduchu Ionic-CARE Triton X6, krmivo Royal Canin Mini Adult a mobil Samsung Galaxy S3.

"U některých recenzí se častěji orientujeme podle vjemů a pocitů - příkladně parfémy hodnotíme podle toho, jak se vůně líbí přímo nám. Naopak třeba elektroniku - fotoaparáty, mobilní telefony a podobný sortiment hodnotíme častěji podle technických parametrů a toho, jak je dané produkty splňují," dodala Čermáková.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Twitter zablokoval tisíce podezřelých účtů. Horlivý zastánce Trumpa už…

22.02.2018 12:18 New York - Twitter kvůli porušování pravidel zablokoval několik tisíc účtů na sociální síti. Přesný…

Styďte se! Ruský kritik Kremlu se pustil do Instagramu za smazání…

16.02.2018 11:00 Praha - Poté, co ruský bloger Alexej Navalnyj, který usiloval o oficiální post kandidáta na ruského…

Bezohledný kyberútok Ruska? S obviněním přišly po Británii i USA, hrozí…

16.02.2018 07:41 Washington/Moskva - Virus přezdívaný NotPetya loni v červnu ochromil části ukrajinské…

Velký kyberútok virem NotPetya spustila ruská armáda, tvrdí Britové

15.02.2018 12:11 Londýn/Moskva - Británie obvinila ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, které loni…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Tech+

reklama
reklama