Češi nejčastěji píšou recenze v e-shopech na parfémy

Praha - Češi na internetu nejčastěji píšou recenze a hodnocení na parfémy, rádi se ale podělí i o zkušenost s afrodiziaky. Nejvíce recenzí má mezi Češkami dlouhodobě nejoblíbenější parfém - Lanvin Eclat D'Arpege.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Vyplývá to z analýzy srovnávače cen Heureka.cz. Celkem dosud zákazníci napsali na portálu sedm milionů recenzí produktů.

"Kromě parfémů, mobilních telefonů nebo afrodiziak, Češi nejčastěji hodnotí krmivo a antiparazitika pro psy, vitamíny pro domácí mazlíčky, knihy nebo doplňky stravy," uvedla Alexandra Čermáková z Heureky. Na dalších místech nejrecenzovanějších konkrétních produktů jsou parfém Calvin Klein Euphoria For Woman, čistička vzduchu Ionic-CARE Triton X6, krmivo Royal Canin Mini Adult a mobil Samsung Galaxy S3.

"U některých recenzí se častěji orientujeme podle vjemů a pocitů - příkladně parfémy hodnotíme podle toho, jak se vůně líbí přímo nám. Naopak třeba elektroniku - fotoaparáty, mobilní telefony a podobný sortiment hodnotíme častěji podle technických parametrů a toho, jak je dané produkty splňují," dodala Čermáková.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Facebook zdarma končí. Uživatelé budou za členství platit

22.06.2018 22:05 Aktualizováno New York - Gigant na poli sociálních sítích vždy stavěl svou politiku na tom, že je zdarma a pro…

Konec internetu? Vláda ho kvůli studentům v celé zemi vypne

22.06.2018 13:15 Alžír - Podvádění ve škole není ničím novým. Při maturitách jde ale už o závažnou věc, kterou je…

Čechy pohltily sociální sítě, ukazuje průzkum. Premiantem je Instagram

19.06.2018 16:44 Aktualizováno Praha - Podíl českých uživatelů internetu, kteří používají denně sociální sítě, se letos meziročně…

Proč má Facebook problémy aneb co hrozí jeho uživatelům?

11.06.2018 17:49 Jedna z největších sociálních sítí na světě zažívá těžké období. Její hlavní zakladatel a výkonný…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Tech+

reklama
reklama